top of page
Пошук

Дослідження ринку коворкінгів 2024: АКУ оголошує старт опитування

Асоціація коворкінгів України (АКУ) оголошує старт щорічного опитування дослідження ринку гнучких просторів та запрошує власників, топменеджмент, консультантів, підрядників галузі, а також резидентів — долучитися до глобального опитування та зрозуміти актуальний стан української коворкінг-індустрії.


«АКУ – це єдина структура, яка проводить подібні дослідження, і для розуміння ринку це дуже важливо. Так, оператори коворкінгів оцінюють стан речей і потреби відвідувачів та покращують свої послуги. Для резидентів це також актуально, оскільки завдяки їхньому фідбеку, коворкінги зможуть стати ще більш комфортними», – відзначає старший консультант з нерухомості CBRE Ukraine та голова наглядової ради АКУ Анастасія Качан.


«Попри те, що український ринок коворкінгів відносно молодий, він встиг пережити не один турбулентний період. Covid-19, повномасштабне вторгнення, блекаути – все це кардинально вплинуло на функціональні особливості гнучких просторів та потреби резидентів. Завдяки регулярності проведення аналітичного дослідження, ми можемо спостерігати за цією динамікою змін» — розповідає засновниця ініціативи Асоціації коворкінгів України Вікторія Журбас-Литвин


Компанія CBRE Ukraine, яка є багаторічним партнером Асоціації, почала досліджувати вітчизняний ринок коворкінгів та гнучких офісів ще з 2017 року.


«Ми раді можливості брати участь у цьому дослідженні з року в рік і сприяти розвитку сектору коворкінгів. Для нас важливо, що наш внесок допомагає зрозуміти потреби та перспективи ринку коворкінгів в Україні. Водночас, розуміння тенденцій у сфері гнучких офісів є також важливим для нашого бізнесу, адже розвиток більш конкурентного та сучасного ринку в Україні створює ще більше можливостей для нас та наших клієнтів.», — зазначає Діана Квітчук, Керівник департаменту маркетингу та досліджень, CBRE Ukraine


«Робоча культура та вподобання орендарів стрімко змінюються, особливо в Україні під час війни з росією. Змінюється портрет та потреби клієнта, виникають нові виклики та можливості для операторів. Щоб залишатися конкурентоздатними, операторам необхідно постійно вивчати тенденції ринку та настрої споживачів. Потрібно бачити велику картину індустрії та відстежувати процеси, які набувають сили. Дослідження ринку коворкінгів – це інструмент, який допоможе нам усім краще зрозуміти потреби клієнтів та нові тренди, а значить добре підготуватися до майбутнього», — додає голова правління Spacebring Ігор Джебян.


Отримані дані дадуть змогу зафіксувати стан справ у галузі, структурувати гравців ринку, а також спрогнозувати шляхи його розвитку. Також будуть досліджені — загальна площа локацій у національному масштабі, середня вартість за робоче місце, портрет орендаря, технологічна оснащеність локацій та інші важливі питання.


Якщо ви працюєте у сфері коворкінгу або є постійним резидентом, запрошуємо вас взяти участь в опитуванні, яке займе не більше 15 хвилин. Анкета для операторів гнучких просторів – за посиланням. Якщо ви резидент гнучкого простору – також приєднуйтесь до опитування за лінком.


Результати дослідження будуть представлені в межах конференції, присвяченій коворкінгам у жовтні.


Дослідження проходить у партнерстві з консалтинговою компанією у сфері комерційної нерухомості CBRE Ukraine та компанією Spacebring, яка спеціалізується на програмному забезпеченні для коворкінгів.

35 переглядів0 коментарів

Comentarios


bottom of page